Blogini sai tunnustuksen! Kiitos siitä Pienen perheen pieni koti - blogille.

Tämän tunnustuksen saajan pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus 8:lle blogille eteenpäin
3. Ilmoittaa näille 8:lle asiasta
4. Kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään


1. Kiitos, kiitos ja kumarrus.

2+3. Taidan olla tylsä, enkä jaa tunnustusta suoralta kädeltä eteenpäin. Seurailen joitakin blogeja säännöllisen epäsäännöllisesti etsiskellen lähinnä käytännön vinkkejä ja sisustusideoita.  Usein on kovin helppo samaistua kaiken moisiin kommervenkkeihin, mitä rakennusasioissa eteen tulee. Kivoja tai muuten kiinnostavia blogeja tunnustuksen antajan lisäksi ovat ainakin

 

, joista kaksi viimeksi mainittua ovat tulevia naapureitamme. Näiden lisäksi on monia, monia muita blogeja joille yleensä eksyy muiden blogien kautta.

4. Yritän keksiä tähän jotakin, millä ei ole mitään tekemistä rakentamisen kanssa.

  1. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri ja ammatiltani matemaattisten aineiden opettaja.
  2. En juo kahvia enkä alkoholia. En ole kuitenkaan kummankaan suhteen absolutisti. En vain erityisemmin pidä kummastakaan.
  3. Olin vuonna -84, ollessani 4-vuotias, esiintymässä Pikku kakkosessa ohjelmassa Kuvakirjeterveiset,  jossa päiväkodin lapset esittivät laululeikkejä. Lauloin Ketun kauppa- laulussa osion "linnuille häkkejä" ja päässäni oli patamyssyn näköinen punatulkkuhattu.
  4. Sitten kun kasvan isoksi ja minulla on paljon rahaa, hankin kauppakassikseni Mini Cooperin. Sellaisen tehokkaan, jollaisella Italian job -elokuvassa käytiin ryöstöretkellä. Sellainen punainen ja valkokattoinen.
  5. Olen tehokas. Jos jotain pitää saada tehdyksi, se myös tulee tehdyksi. Muut saattavat vinkua, että jotain pitäisi tehdä, kun minä jo toimin.
  6. Pidän pulmapeleistä. Sellaisista, joissa palikoista pitää rakentaa kuutio tai pirunnyrkki.
  7. Digiboxilla on tallennettuna ties miten monta Anton Siilistä ja Oktonauttia. Olen salaa välillä käynyt niitä poistamassa.
  8. Inhoan silittämistä ja tiskaamista. Paljon mielummin imuroin. Ikkunat ovat ihan törkyiset. Seuraava asukas peskööt ne. Minä voi pestä sitten oman talon ikkunoita. Uudessa talossa tiskatkoon tiskikone.